تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز
تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز

ترجمه مقاله برقی کردن وسایل نقلیه : وضعیت و موضوعات

ترجمه مقاله برقی کردن وسایل نقلیه : وضعیت و موضوعات

ترجمه مقاله برقی کردن وسایل نقلیه وضعیت و موضوعات


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیفنی و مهندسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله برقی کردن وسایل نقلیه : وضعیت و موضوعات


رشته فنی و مهندسی

 

Vehicle Electrification: Status and Issues  (2011)

 

- توضیحات: 23 صفحه انگلیسی، 39صفحه ترجمه آماده فارسی (word)

- چکیده ترجمه فارسی:

نگرانی های محیط و امنیت انرژی در حال تغییر طرز فکر ما در زمینه انرژی می باشند. وسایل نقلیه ای شبکه ای مانند وسایل نقلیه  الکتریکی (ev) و وسایل نقلیه الکتریکی هیبرید اتصالی (PHEV) می توانند به شناسایی  موضوعات انرژی و محیط کمک کنند. سازندگان اتومبیل تشخیص داده اند که وسایل بات نیروی الکتریکی برای آینده صنعت امری حیاتی می باشند . با اینحال , برخی چالشها برای پذیرش بیشتر آنها وجود دارد : درک هزینه ها , محدوده ev , دستیابی به شارژ , تاثیرات  احتمالی بر شبکه , و کمبود آگاهی عمومی در زمینه در دسترس بودن و عملی بودن این وسایل. هرچند قیمت های اولیه فعلی ev گرانتر بوده , ولی هزینه های عملیاتی آنها کمتر می باشد. سیاستهایی که باعث کاهش هزینه کل مالکیت ev و phev  در مقایسه با موتورهای سوخت احتراق جاری (ICE) منجر به نفوذ سریعتر آنها به بازار می شود . تکنولوژی شبکه هوشمند باعث بهینه سازی یکپارچه کردن وسایل نقلیه با شبکه می شود و کاربرد موثر و هوشمند انرژی را ممکن می شود. با هماهنگ سازی تاثیرات و کاربرد دیدگاه سیستمی , مزایای Ev ها و phev ها را می توان با استفاده از حداقل منابع بدست آورد. این مقاله به تحلیل این عوامل , نرخ تسریع آنها و نحوه همکاری انها در تنظیم برقی سازی وسایل می پردازد.

کلیدواژگان | باتری, تغییرات اقلیمی , زیرساختارهای شارژ وسایل الکتریکی , نیروی محرکه الکتریکی وسایل جاده ای


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پیشینه و مبانی نظری فن آوری اطلاعات و ارتباطات وکاربردهای فراوان آن در صنعت

پیشینه و مبانی نظری فن آوری اطلاعات و ارتباطات وکاربردهای فراوان آن در صنعت

پیشینه ومبانی نظری فن آوری اطلاعات وکاربردهای فراوان ان در صنعت


مشخصات فایل
تعداد صفحات75
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیعلوم انسانی

توضیحات کامل

پیشینه و مبانی نظری فن آوری اطلاعات و ارتباطات وکاربردهای فراوان آن در صنعت

 

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1  مقدمه. 23

2-2  بخش اول فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 24

2-2-1 تاریخچه فن آوری ارتباطات و اطلاعات (۲۰۰۳ – ۱۹۰۹) 24

2-2-2 تعاریفی از فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 29

2-2-3 زیر ساخت های فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 31

2-2-4 آشنایی با مفاهیم بنیادی فرآیند فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 36

2-2-5  مهارت های فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 38

2-2-6  استراتژی های فن آوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه. 40

2-2-7 اهمیت اطلاعات در سازمان. 41

2-2-8 کاربردهای استراتژیک فن آوری اطلاعات.. 43

2-2-9 وظایف فن آوری اطلاعات.. 43

2-2-10 سرمایه گذاری در فن آوری اطلاعات.. 44

2-2-11 انواع سیستم های  اطلاعاتی در سازمان. 45

2-2-12  طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی. 46

2-2-13 مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی. 50

2-2-14 فن آوری اطلاعات و علوم رایانه. 51

2-3 بخش دوم توسعه منابع انسانی. 53

2-3-1 تعریف توسعه منابع انسانی. 53

2-3-2 مفهوم توسعه منابع انسانی. 56

2-3-3 مفهوم فرآیند توسعه منابع انسانی. 57

2-3-4 هدف ها ی توسعه منابع انسانی. 61

2-3-5 تفاوت توسعه انسانی با توسعه منابع انسانی. 62

2-3-6 راهبردهای توسعه منابع انسانی. 63

2-3-7 توسعه سازمانی برای بستر سازی توسعه منابع انسانی. 65

2-3-8 ارتباط متقابل و تعامل سیستمی توسعه سازمانی و توسعه منابع انسانی. 66

2-3-9 ابعاد توسعه منابع انسانی. 68

2-3-10 توسعه منابع انسانی به عنوان عامل تحول. 69

2-3-11 برخی از مدل های مطرح در توسعه منابع انسانی. 70

2-3-12  مدل پژوهشی. 75

2-3-13 دلیل انتخاب مدل پژوهش.. 80

2-4 بخش سوم شرکت ملی گاز ایران. 81

2-4-1 مقدمه. 81

2-4-2 آشنایی با تاریخچه صنعت گاز ایران. 82

2-4-3  نگاه اجمالی به گستره اداری و سازمانی شرکت ملی گاز ایران. 85

2-4-4 مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملّی گاز ایران. 86

2-5 جمع بندی  86

 

2-1  مقدمه

  فناوری اطلاعات و ارتباطات کاربردهای فراوانی در صنعت دارد که از آن جمله می‌توان به خودکارسازی بسیاری از فرآیندهای خدماتی و تولیدی اشاره کرد. این مسأله مستقیماً در تعداد و مشاغل مورد نیاز صنعت تاثیر گذاشته و به نوعی اشتعال‌زدایی را به همراه داشته است. ذات صنعت ماشینی کردن تولید است اما فناوری اطلاعات ضمن ایجاد فرصت‌های بیشتر برای ماشینی کردن تولید، ماشینی‌کردن خدمات را نیز به همراه آورده است.

  صنعت در بخش خصوصی به دنبال سود حداکثر است و اگر این مسأله روزی از طریق استخدام کارکنان بیشتر ممکن بود و به این روش پایبند، امروزه با کاهش تعداد کارمندان و خرید یا ایجاد تجهیزات جدید امکان‌پذیر باشد، این روش را برمی‌گزیند. بنابراین بخش خصوصی در حوزه تولید و خدمات به ابزارها تکیه می‌کند و نیروی انسانی مورد نیاز با شرایطی خاص را استخدام می‌نماید؛ چراکه امروزه تعریف نیروی انسانی مورد نیاز عوض شده است و این به معنی اشتغال‌زدایی است.

  از سوی دیگر دولت‌ها و ازآن جمله دولت جمهوری اسلامی برای خود سیاست‌های اشتغال‌زایی داشته و می‌خواهند درصد بیکاری کشور را تا حد مشخصی پایین بیاورند. برای مثال سیاست‌کشور ما در سال‌های اخیر پرداخت وام به واحدهای تولیدی به ازای استخدام نیروی کار جدید بوده است. برخی از واحدهای تولیدی و خدماتی از یک سو به تبعیت از این سیاست‌ها برای جذب نیروی انسانی جدید و از سوی دیگر به تبعیت از تاثیر فناوری اطلاعات برای اخراج نیروهای موجود خود با چالشی بزرگ روبرو هستند. این چالش در آینده اثر خود را بیشتر نشان خواهد داد.

  واقعیت این است که اگر کشور به خود بیاید، فناوری اطلاعات و ارتباطات درمجموع نه تنها اشتغال‌زدا نیست که اشغال‌زایی فراوان به همراه دارد. منتهی عصر جدید و جامعه دانایی محور مشاغل متناسب به خود را می‌طلبد و دولت باید سیاستگذاری درستی در این زمینه داشته باشد. فناوری اطلاعات هم اشتغال زا و هم اشتغال‌زداست (رجب بیگی، بهمن 1380،صص3-4).

2-2  بخش اول فن آوری اطلاعات و ارتباطات

2-2-1 تاریخچه فن آوری ارتباطات و اطلاعات (۲۰۰۳ – ۱۹۰۹)

فن آوری اطلاعات تاریخی طولانی و بیشتر از هزار سال دارد که با اولین نقاشی ها در غارها و ابداع نوشتن و اختراع چاپ در سال های ۱۵۰۰ شروع شد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظو رتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی درشرکت گلچکان زمانی

کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظو رتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی درشرکت گلچکان زمانی

کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD) )به منظو رتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی درشرکت گلچکان زمانی


مشخصات فایل
تعداد صفحات102
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظو رتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی درشرکت گلچکان زمانی


فهرست مطالب

Contents

فهرست مطالب 1

چکیده 6

مقدمه 8

بیان مسئله: 10

مساله اساسی تحقیق: 12

ضرورت انجام تحقیق: 13

سوالات تحقیق: 15

اهداف اساسی تحقیق 15

6) روش انجام پژوهش: 16

الف- روش تحقیق: 16

ب- روش گردآوری داده‌ها: 17

ج - قلمرو تحقیق: 17

د- جامعه و نمونه آماری تحقیق: 18

واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی 19

مقدمه 22

تاریخچه کیفیت 23

تعریف کیفیت 24

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر Total Quality  Management 26

مفاهیم اصولی مدیریت کیفیت فراگیر 28

تحولات در مفاهیم تولیدی کیفیت 29

مشتری 29

انواع مختلف مشتریان 30

رضایت مشتریان 31

مشتریان چه می‌خواهند؟ 32

نیازمندیهای مشتریان 36

گسترش عمکرد کیفیت QFD((Quality Functional Deployment 37

فواید QFD 39

خانه کیفیت House Of Quality 39

ماتریس QFD 40

الف) بخشمشتری: 40

ب)بخش ویژگی فنی: 40

تاریخچه QFD 42

پیشینهتحقیق 43

الف- مطالعات انجام شده در داخل: 43

ب- مطالعات انجام شده در خارج: 49

طرح تحقیق 57

روش تحقیق 58

مراحلتکمیل خانه کیفیت 58

1- شناسایی نیازها، خواستهها و انتظارت مشتریان: 58

2- تعیین عملکرد فعلی شرکت و درجه اهمیت نیازهای مشتریان: 59

3- تشکیل تیم تصمیم: 59

4- توسعه و بهبود خواسته‌های کیفی مشتریان: 59

5-تعیین چگونگی دستیابی به نیازهای مشتریان (الزامات محصول): 60

6- تکمیل ماتریس ارتباطات: 60

7- تکمیل ماتریس همبستگی: 60

8- اولویت‌بندی الزامات محصول: 61

تفسیر خانه کیفیت 61

نمونهگیری 62

1- نمونه‌گیری تصادفی ساده: 62

2- نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌بندی شده: 63

3-نمونه‌گیری خوشه‌ای: 63

ابزار گردآوری اطلاعات: 64

روایی و پایایی تحقیق 67

1-روایی Validity 67

2- پایایی  Reliability 68

مراحل تکمیل خانه کیفیت در شرکت گلچکان زمانی 71

مرحله اول: انتخاب مصرف کنندگان 71

مرحلهدوم: شناساییخواستهها انتظارات و نیازهای مشتریان شرکت گلچکان زمانی (جمع‌آوری صدای مشتری): 71

مرحله سوم: طبقه‌بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان: 73

مرحله چهارم: تعیین عملکرد فعلی و درجه اهمیت نیازهای مشتریان (تعیین مهمترین بعد کیفیت و عملکرد فعلی شرکت در مورد هر یک از این ابعاد) 74

مرحله پنجم: تشکیل تیم تصمیم 75

مرحله ششم: پرسشنامه مربوط به تکمیل ستون اعداد شاخص برتری (نقاط فروش) و هدف عملکرد: 75

مرحله هفتم: تعیین نسبت بهبود 77

مرحله هشتم: محاسبه وزن هر خواسته کیفی 79

مرحله نهم: محاسبه وزن نسبی هر خواسته کیفی 80

مرحله دهم: چگونگی دستیابی به نیازهای مشتریان (الزامات محصول): 81

مرحله یازدهم: تکمیل ماتریس ارتباطات 81

مرحله دوازدهم: تکمیل ماتریس همبستگی 82

مرحله سیزدهم: محاسبه وزن هریک از الزامات محصول 84

مرحله چهاردهم: محاسبه وزن نسبی هر الزام محصول 84

توزیع فراوانی تحقیق 85

پاسخ به سوالات تحقیق 90

1-ابعاد کیفیت از نظر مشتریان شرکت گلچکان زمانی کدام موارد هستند: 90

2-کدامیک از ابعاد کیفیت برای مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردارند: 90

3و4- شرکت درکدامیک از ابعادکیفیت از عملکرد مطلوب یا ضعیفی برخوردار است: 90

5-با توجه به محدودیت‌های شرکت، چگونه می‌توان بین انتظارات ومشتریان و ارتقاء کیفیت محصولات ارتباط برقرار نمود: 91

نتیجه‌گیری و جمعبندی 91

محدودیت‌های تحقیق 95

پیشنهادات 96

منابع و ماخذ 126

 


چکیده

امروزه کیفیت و مشتری‌مداری به عنوان یکی از چالش‌های جدی درعرصه رقابت مطرح می‌باشد و حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت قابل اعتماد از طریق تأمین نیازهای مشتریان در طراحی و تولید محصولات و یا ارائه خدمات است. گسترش عملکرد کیفیت یاQFD یکی از ابزار مدیریت کیفیت فراگیر است که با تبدیل نیازهای مشتریان به الزامات محصول امکان تحقق خواسته­های فوق را برای صنایع تولیدی و خدماتی فراهم می‌آورد. در این پژوهش نیز از این مدل استفاده گردیده است و 150 مشتری شرکت گلچکان زمانی به عنوان نمونه آماری و 8 نفر از مدیران ارشد و میانی به عنوان اعضای تیم تصمیم جهت جمع‌آوری اطلاعات انتخاب شده‌اند و از طریق سه پرسشنامه شناسایی نیازها، انتظارات و خواسته‌های مشتریان، تعیین عملکرد فعلی شرکت و درجه اهمیت نیازهای مشتریان و پرسشنامه ویژه تیم تصمیم، به طور پیمایشی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات نمودیم. پایایی در قسمت درجه اهمیت با آلفای کرونباخ 85% و ارزیابی سازمان با آلفای کرونباخ 82% مورد تایید واقع شد. نتایج این تحقیق نشان داد معرفی و گسترش سایت اینترنتی جهت آشناسازی مردم با خواص درمانی داروها بیشترین وزن و استفاده از شیشه به جای بطری‌های پلاستیکی کمترین وزن را در جلب رضایت مشتری به خود اختصاص داده اند. از لحاظ الزامات محصول نیز تولید محصول مورد علاقه کودکان نظیر (کامی وی) بیشترین وزن را در طراحی محصول دارد.

کلید واژه: گسترش عملکرد کیفیت ،QFD خانه کیفیت، گلچکان زمانی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان


مشخصات فایل
تعداد صفحات252
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان دارای252صفحه بافرمت ورد وقابل ویرایش همراه با پرسشنامه


فهرست مطالب:

فصل اول کلیات تحقیق
1-1 مقدمه
1-2 بیان مساله
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4 هدف تحقیق
1-5 سوال تحقیق
1-6 فرضیات تحقیق
1-6-1 فرضیه اصلی
1-6-2 فرضیه های فرعی
1-7 قلمروی تحقیق(موضوعی،مکانی،زمانی)
1-8 روش تحقیق
1-9 روش نمونه گیری
1-10 ابزار گردآوری
1-11 محدودیتهای تحقیق
1-12 تعاریف عملیاتی
فصل دوم :مبانی نظری تحقیق
2-1 مقدمه
2-2 مدیریت روابط مشتریان
2-2-1 تعریف مدیریت روابط مشتریان
2-2-2 اهداف مدیریت روابط مشتریان
2-2-2-1 اهداف از نظر بارنت
2-2-2-2 اهداف از نظر نول
2-2-2-3 اهداف از نظر ویلسون، دانیل ومک دونالد
2-2-2-4 اهداف از نظر کالا کوتا و رابنیسون
2-2-3 مدلهای مدیریت روابط مشتریان
2-2-3-1 مدل چرخۀ حیات مدیریت روابط مشتریان
2-2-3-2 مدل راسل
2-3 مدیریت دانش
2-3-1 تعریف دانش
2-3-2 روابط داده، و اطلاعات و دانش
2-3-3 تعریف مدیریت دانش
2-3-4 اهداف دانش و مدیریت دانش
2-3-5 مدلهای مدیریت دانش
2-3-5-1 مدل استیوهالس
2-3-5-2 مدل «نوناکا» و «تاکوچی»
2-4 ارتباط بین مدیریت روابط مشتریان و مدیریت دانش
2-5 سابقه و پیشینه تحقیق
2-6 مدل مفهومی
2-6-1 تغییرات مدل
2-6-2 توضیح مدل
2-6-2-1 چارچوب مدیریت روابط مشتریان گود سوار
2-6-2-1-1 تماس با مشتریان
2-6-2-1-1 فروش شخصی (فروش حضوری)

2-5-2-1- 3-خدمات پس از فروش

2-5-2-1- 4-رسیدگی به شکایات

2-5-2-1- 5-مدیریت مشتری

2-5-2-1- 5-مراقبت از مشتریان

2-5-2-1- 7-رضایت و وفاداری مشتریان

2-5-2-2- مدل پروبست، روب ور مهاردت

2-5-2-2-1-شناسایی دانش

2-5-2-2-2-اکتساب دانش

2-5-2-2-3-توسعه دانش

2-5-2-2-4-اشتراک و توزیع دانش

2-5-2-2-5-بهره گیری از دانش

2-5-2-2-6-نگهداری دانش

2-6-مدیریت دانش مشتریان

2-7- تاریخچـــه شرکت ایران خودرو

3-1 روش تحقیق

3-2 جامعه آماری

3-3  نمونه آماری

3-4 چگونگی گردآوری اطلاعات

3-5 اعتبار و پایایی پرسشنامه

3-5-1  اعتبار (روایی )پرسشنامه

3-5-2 پایایی پرسشنامه
3-6 روش تجزیه و تحلیل داده­ها

مقدمه

4-2 آزمون و تحلیل های مرتبط با فرضیه های تحقیق

فرضیه 1

فرضیه 2

فرضیه 3

فرضیه 4

فرضیه 5

فرضیه 6

فرضیه اصلی

4-3 نتایج آزمون فرضیه های تحقیق

4-5 مدل نهایی تحقیق با ذکر ضرایب مربوطه

4-6 بررسی فرضیه اصلی در این رابطه

4-7 مقادیر استاندارد مدل

4-8 مقادیر برآورد شده خام بارهای عاملی

5-1 نتایج مرتبط با فرضیات تحقیق

5-2 سایر یافته های تحقیق

5-3 پیشنهادات تحقیق

5-3-1 پیشنهادات مرتبط با فرضیات

5-3-1-1 پیشنهادات مرتبط با فرضیه اصلی

5-3-1-2 فرضیات فرعی

الف- پیشنهادات مرتبط با فرضیه 1

ب-پیشنهادات مرتبط با فرضیه 3

ج- پیشنهادات مرتبط با فرضیه 5

5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقات آینده

منابع و ماخذ

منابع فارسی

منابع انگلیسی

ضمائم و پیوستها

الف-پرسشنامه تحقیق

ب-داده های آماری

ج-چکیده انگلیسی

فهرست نمودارها

فهرست جداول

مقدمه 

هم اکنون شرکتها و سازمانها بیشتر و بیشتر به این درک می رسند که باید مشتریان خود را در مرکز سازمان قرار دهند و از یک فرآیند قدرتمند استراتژیک مشتری محور حمایت کنند که شامل ثبت اطلاعات مشتریان، تقسیم بندی مشتریان، بررسی مشتریان، سرمایه گذاری در تکنولوژی و مدیریت مشتریان می باشد(Brown, 2000).

تلاش در جهت مرکزیت بخشیدن مشتریان در سازمانها به دهه 1960 بر می گردد. زمانیکه تمرکز بازار یابی از مدیریت محصول یا تلاشهای بازار یابی به مدیریت سود آوری هر یک از مشتریان در طول دوره ارتباطشان با سازمان تغییر کرد. این امر منجر به سوق یافتن اکثر مباحث به سمت بازاریابی رابطه مند[1] در دهه 1980 گردید(Hakansson,1988 ؛,1983 Berry). هدف بازار یابی رابطه مند شناسایی نگهداری و ایجاد شبکه ای با هریک از مشتریان و کوشش دائم در راستای تقویت این شبکه به منظور دستیابی به منافع دو طرفه از طریق تماسهای متقابل و خاص باهر مشتری و ایجاد ارزش افزوده در دوره ای بلند مدت استShani&chalasani,1992:34)).

با این وجود بازاریابی رابطه مند اساسا بر روی استراتژی تمرکز کرده و فاقد یک دیدگاه کل نگر نسبت به فرآیندهای تجاری مرتبط است. در حالیکه مدیریت روابط مشتریان[2] نه تنها بر یک استراتژی جامع، بلکه بر فرآیند جذب ، نگهداری و شریک شدن با مشتریان منتخب بمنظور ایجاد ارزش فوق العاده ای هم برای شرکت و هم مشتریان تمرکز می نماید(Buern&Schierholz&kilbe&Brenner,2005:575). بنا به گفته چالسی و کیس شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد نگرش روابط مشتریان از آخرین دهه قرن نوزدهم مورد توجه قرار گرفته است (مهدوی­نیا،قدرت­پور،1384). مدیریت روابط مشتریان به فرآیند استراتژیک شکل دادن ارتباط بین شرکت و مشتریانش با هدف حداکثر کردن ارزش هر مشتری در حال حاضر و در کل دوره ارتباط برای شرکت و در عین حال حداکثر ساختن رضایت مشتری، اشاره دارد(Raja gopal,2005:308 &Sanchez) ،در تعریفی دیگر مدیریت روابط مشتریان (CRM) را یک سیستم اطلاعاتی مدیریت می دانند که روابط متقابل مشتریان با شرکت را پیگیری می نماید و به کارمندان اجازه می دهد تا فورا به اطلاعاتی در رابطه با مشتریان از قبیل خریدهای قبلی، سوابق دریافت خدمات، نارضایتی ها و تماس های گرفته شده پیرامون مشکلات حل شده آنها دست پیدا کنند.

سیستم مدیریت روابط مشتریان  غالبا با دیگر سیستمهای حمایت تصمیم گیری در کلیه حوزه های عملیاتی از قبیل سیستم برنامه ریزی منابع شرکت،[3] سیستم اطلاعاتی ویژه[4]، سیستم مدیریت زنجیره ارزش[5] و مدیریت چرخه زندگی محصول[6] تداخل پیدا می کند(:103 2007، Nomby & sherif & Nguyene ).

در سالهای اخیر، سازمانها و شرکتهای مختلف، پیوستن به روند دانش را آغاز کرده اند و مفاهیم جدیدی چون کار دانشی، دانشکار، مدیریت دانش و سازمانهای دانشی، خبر از شدت یافتن این روند می دهند(ابطحی، صلواتی،1385: 3). بررسی موضوعی تحت عنوان مدیریت دانش[7] برای اولین بار با گزارش سالیانه 1994 شرکت سوئدی به نام اسکاندیا شروع شد ولی تلاش عمده در این خصوص در حقیقت در سال 1991 به آغاز شد(لطیفی ،1383: 1) در آینده جوامعی می توانند انتظار توسعه و پیشرفت داشته باشند که از دانش بیشتری برخوردار باشند. این ترتیب برخوداری از منابع طبیعی نمی تواند به اندازه دانش مهم باشد. سازمان دانشی به توانمندی هایی دست می یابد که قادر است از نیروی اندک قدرتی عظیم بسازد.

دانش بواسطه نزدیکی به تصمیم ها و اقدامات سازمانی به مراتب بیش از داده ها و اطلاعات می تواند باعث بهبود عملکرد شده و در نتیجه کیفیت خدماتی سازمانها را بطور عام و سازمانهای دولتی را بطور خاص بهبود بخشد (ابطحی، صلواتی، 1385: 4،3).


[1] Relationship Marketing                                                

[2] customer Relationship Management

[3] resource planning system

[4] executive in formation system

[5] supply chain Management system

[6] produet life- cycle management

[7] knowledge Management


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

رابطه بین ترکیب هیئت مدیره و ساختار مالکیت با محافظه کاری حسابداری

رابطه بین ترکیب هیئت مدیره و ساختار مالکیت با محافظه کاری حسابداری

بررسی رابطه بین ترکیب هیئت مدیره و ساختار مالکیت با محافظه کاری حسابداری


مشخصات فایل
تعداد صفحات100
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

رابطه بین ترکیب هیئت مدیره و ساختار مالکیت با محافظه کاری حسابداری دارای 100صفحه با فرمت ورد وقابل ویرایش


فهرست مطالب                                        صفحه

چکیده                                                

فصل اول:کلیات تحقیق                                 

1-1- مقدمه                                            2

1-2-بیان مسئله                                       3

1-3-اهمیت موضوع                                      4

1-4-پرسش ها                                          4

1-5-فرضیه ها                                         5

1-6-متغیرها                                          5

1-6-1-متغیرهای مستقل                                  5

1-6-2-متغیروابسته                                     5

1-6-3-متغیرهای کنترلی                                 6

1-7-جامعه آماری و نمونه                              6

1-8-روش تحقیق                                        7

1-9-آزمون فرضیه ها و مدل های آنها                    7

1-10-تعریف واژه های کلیدی                             9   

1-11-چارچوب کلی                                       10

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق                   

2-1- مقدمه                                           12

2-2-1-ترکیب هیئت مدیره                                12  

2-2-2-اعضاء موظف                                      13

2-2-3-دوگانه بودن مسئولیت مدیرعامل                    13

2-2-4-اندازه هیئت مدیره.                              13  

2-2-5-محافظه کاری و ترکیب هیئت مدیره                  13

2-2-6-ساختار مالکیت                                   14

2-2-7-ترکیب سهامداران                                 15

2-2-8-تمرکز مالکیت                                    16

2-2-9-محافظه کاری وساختار مالکیت                      16

2-2-10-مفید بودن اطلاعات مالی                          17  

2-2-11-تعاریف محافظه کاری                             19

2-2-12-انواع محافظه کاری                              20  

2-2-13-محافظه کاری نامشروط                            20

2-2-14-محافظه کاری مشروط                              20

2-2-15-دیدگاه های محافظه کاری                         21

2-2-16-دیدگاه قراردادی                                21

2-2-17-دیدگاه دعاوی قضایی                             22

2-2-18-دیدگاه مالیاتی                                 23

2-2-19-دیدگاه قانون گذاری.                            23

2-2-20-انتقاد از محافظه کاری                          23

2-2-21-دفاع از محافظه کاری                            25

2-2-22-معیار اندازه گیری محافظه کاری                  26

2-2-23-حاکمیت شرکتی                                   27  

2-2-24-حاکمیت شرکتی و محافظه کاری                     28

2-3- پیشینه تحقیقات                                  29

2-3-1-تحقیقات داخلی                                   29

2-3-2-تحقیقات خارجی                                   31

2-4-خلاصه فصل                                         33

فصل سوم:روش شناسی تحقیق                             

3-1- مقدمه                                           36

3-2-سؤالات تحقیق                                      36

3-3- فرضیه‌های تحقیق                                  36

3-4- متغیرها،داده‌هاو نحوه اندازه‌گیری و جمع‌آوریآن‌ها   37

3-4-1- متغیرهای مستقل                                38

3-4-2- متغیر وابسته                                  38

3-4-3- متغیرهای کنترلی                               39

3-5- روش تحقیق                                       39

3-6-تعریف جامعه آماری و نمونه آماری                  39

3-7- قلمرو تحقیق                                     41

3-8- روش آزمون فرضیه‌ها                               41

3-8-1- آمار توصیفی                                   41

3-8-2- رگرسیون چندمتغیره                             42

3-8-3-آزمون برقراری پیش شرط‌های مدل رگرسیون           42

3-8-4- آزمون فرضیه‌ها                                 42

3-9- خلاصه                                            44

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها   

4-1- مقدمه                                           46

4-2- آمار توصیفی                                     46

4-3-تشریح فرآیند آزمون فرضیه ها                      52

4-4- نتایج                                           74

4-5- خلاصه                                            74

فصل پنجم:نتایج تحقیق و پیشنهادها                    

5-1- مقدمه                                           76  

5-2- خلاصه تحقیق                                      76

5-3- یافته‌های تحقیق و مقایسه آن‌ها با نتایج تحقیقات پیشین  76

5-4- محدودیت‌ها                                       83

5-5- پیشنهادات کاربردی                               84

5-6- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی                    84

منابع و ماخذ                                         85

منابع فارسی                                          85

منابع لاتین                                           86

پیوستها

چکیده  به  زیان انگلیسی                                 

 ==============================================

فهرست  جداول                                       صفحه

جدول 3-1- داده‌ها، نماد، شیوه محاسبه و مأخذ داده‌های متغیرهای مستقل  37

جدول 2-3- لیست شرکت‌های نمونه                         40

جدول 4-1-توصیف متغیرهای تحقیق                        46

جدول 4-2- لیست شرکت‌های حذف شده بابت داده‌های پرت      51

جدول 4-3- ضرایب همبستگی پیرسون (بالا) و اسپیرمن (پایین) متغیرهای مستقل     52

جدول 4-4–آزمون معنی داری رگرسیون                      53

جدول 4-5 نتایج ضرایب همبستگی، ضریب تعیین و خطای استاندارد برآورد   53

جدول 4-6 نتایج حاصل از آزمون معنی داری ضرائب رگرسیون 53

جدول 4-7–آزمون معنی داری رگرسیون                      56

جدول 4-8 نتایج ضرایب همبستگی ،ضریب تعیین  و خطای استاندارد برآورد  56

جدول 4-9 نتایج حاصل از آزمون معنی داری ضرائب رگرسیون 57

جدول 4-10–آزمون معنی داری رگرسیون                     59

جدول 4-11 نتایج ضرایب همبستگی ،ضریب تعیین  و خطای استاندارد برآورد  59

جدول 4-12 نتایج حاصل از آزمون معنی داری ضرائب رگرسیون     60

جدول 4-13–آزمون معنی داری رگرسیون                     62

جدول 4-14 نتایج ضرایب همبستگی ،ضریب تعیین  و خطای استاندارد برآورد  62

جدول 4-15 نتایج حاصل از آزمون معنی داری ضرائب رگرسیون     63

جدول 4-16–آزمون معنی داری رگرسیون                     65

جدول 4-17 نتایج ضرایب همبستگی ،ضریب تعیین  و خطای استاندارد برآورد  66

جدول 4-18 نتایج حاصل از آزمون معنی داری ضرائب رگرسیون     66

جدول 4-19–آزمون معنی داری رگرسیون                     68

جدول 4-20 نتایج ضرایب همبستگی ،ضریب تعیین  و خطای استاندارد برآورد  68

جدول 4-21 نتایج حاصل از آزمون معنی داری ضرائب رگرسیون 69

جدول 4-22–آزمون معنی داری رگرسیون                     71

جدول 4-23 نتایج ضرایب همبستگی ،ضریب تعیین  و خطای استاندارد برآورد  71

جدول 4-24 نتایج حاصل از آزمون معنی داری ضرائب رگرسیون     72

جدول 4-25-نتایج آزمون فرضیه‌های تحقیق                  74

جدول 5-1- نتایج آزمون فرضیه اول                      76

جدول 5-2- نتایج آزمون فرضیه دوم                      77

جدول 5-3- نتایج آزمون فرضیه سوم                      78

جدول 5-4- نتایج آزمون فرضیه چهارم                    79

جدول 5-5- نتایج آزمون فرضیه پنجم                     80  

جدول 5-6- نتایج آزمون فرضیه ششم                      80

جدول 5-7- نتایج آزمون فرضیه هفتم                     81

جدول 5-8- فرضیه‌های اصلی و نتایج فرضیه‌ها              82

جدول 5-9- آزمون معنی داری ضرایب و نتایج نهایی فرضیه‌ها 83

 

چکیده

در این تحقیق رابطه بین ترکیب هیئت مدیره،ساختارمالکیت و محافظه کاری حسابداری، مورد آزمون قرار گرفت.به منظور آزمون تاثیرگذاری متغیرهای مستقل ترکیب هیئت مدیره(نسبت مدیران موظف به کل هیئت مدیره،دوگانگی نقش مدیر عامل،اندازه هیئت مدیره)و ساختار مالکیت(تمرکز مالکیت،مالکیت مدیران) بر متغیر وابسته(محافظه کاری حسابداری) از مدل باسو(1997)ومدل تعدیل شده باسو،رویچوداری و واتس(2006)استفاده شده است و متغیرهای کنترلی(نسبت ارزش بازار تاسال به ارزش دفتری،اهرم مالی،اندازه شرکت) در مدل آزمون مورد استفاده قرار گرفتند.

قلمرو زمانی این تحقیق از سال 1386تا1391می باشد.نمونه آماری این تحقیق81 شرکت از بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران انتخاب گردید.برای آزمون فرضیه های تحقیق از رگرسیون خطی چندگانه،آزمونt ،Fو دوربین واتسون استفاده شده است.نتایج بدست آمده حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق بیانگر این است که بین متغیر وابسته و متغیرهای مستقل هیچگونه رابطه معناداری وجود ندارد.

واژه های کلیدی:ترکیب هیئت مدیره،ساختار مالکیت،تمرکزمالکیت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود